Sık geçen başlıklar

ince ve ekibinin dsp'ye geçmesi 1

ekşi'de gör
sol bölünüyorsa bölünsün sikerim artık... tek parça durduğunda ne bok olduğunu gördük ve yaşıyoruz...

artık chp'nin baraj altı kalması yada ince'nin dsp'ye geçip chp'ye yaklaşması veya hemen hemen aynı oy oranını alması gerekiyor. yoksa bu chp'den bi bok olmayacak çok net anlaşıldı bu durum.