adama hak vereyim diye gelmiştim ama tamam da adam 20 yıl bu evliliği yaşamış. çocuk yapmış, nüfusuna kaydettirmiş. sağda solda eşim demiş. geç kalsa da gidip düğününde oynamış. bir evlilik sözleşmesinin hükümlerini yerine getirmiş ve bu sırada kendisi adına bir imza atılarak resmen evli olduğunun bilgisi de kendisinde var ve buna uygun davranmış. şimdi 20 yıl sonra imza benim değil diyip de bu toplumsal sözleşmeden kaçamaz.
ayrıca 20 yıl evli kalan bir insana da nafaka avcısı demezsiniz yav. 1-2 senelik evli olsa neyse.
adam imzanın kendisine ait olmadığını iddia edip 20 yıldır aslında evli olmadığını öne sürüyorsa kadın da dolandırıcılıktan dava açabilir bence 20 yıl beni kandırdı evli olduğumuza inandırdı diye. çünkü adam 20 yıldır biliyor imzanın kendisine ait olmadığını. sağda solda "kadın da yanındayken bu kadın benim eşim dedi, evli olduklarını ima etti" diyen 2 şahit bulsa yeterli gibi sanki. kaynak: mabadım. olmuyorsa hukukçu arkadaşlar neden olmayacağını izah ederse dinleriz.
03.11.2023 · 19. sıra
polisiklikaromatikhidrokarbon
02.11.2023 10:56