ahah garip ya.
lan olması gereken bu zaten? neden övülüyor ki bu erkek. bu yüzden aldatıyorlar işte.
olması gerekeni yüceltirseniz böyle adamlar illa ki aldatır.
ayrıca niyork üniversitesinin yaptığı araştırmalara göre bunun kadını/erkeği/gayi/lezbiyeni ve dahası yok.
sevmeyen insan aldatır.
17.05.2017 · 42. sıra
sivil palyaco
16.05.2017 00:50