Sık geçen başlıklar

imei kaydı 2

ekşi'de gör
reyis bir günde, silksen toplayamayacağı parayı topladı. helal işte ekönömi bilmek budur.

6000tl imei kayıt ücreti çok ucuzmuş değil mi arkadaşlar :)
bu millet uyanmaz.

biz niye böyle eşek yerine konuluyoruz diyeceğine, zammı peşinen kabul edip koşa koşa benzin almaya telefon kaydetmeye çalışıyoruz.

20 bin vereceğime gider başka türlü yollardan hallederim yine vermem o parayı