Sık geçen başlıklar

imei kayıt ücretinin 30 bin lira olması 2

ekşi'de gör
hayır neden tüm telefonlara iphone 15 muamelesi yapılıyor ki? belki ben yurt dışına çıkınca xiaomi veya reeder belki de bulursam vestel alacağım. böyle saçmalık mı olur baş belaları? 30 bin lira nedir?