Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun yılbaşında servet harcaması 1

ekşi'de gör
başlığı okurken lüks bir mekana gidip parayı yemiş diye anladım. belediyenin yaptığı havai fişek gösterisini imamoğlu'nun harcaması diye yazmışlar. halbuki sarayın 1 saatlik giderine bile eşdeğer değil.

özetle; linke tıklamayın arkadaşlar.