Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun salgın toplantısına çağrılmaması 1

ekşi'de gör
hatta 2 kere seçilmiş bir başkanın çağrılmamasıdır.

ilk hasta öldüğünde ‘hastamı’ kaybettim diye ekranda gözleri dolu dolu konuşan sözde sağlık bakanının, olaya siyaset karıştırmasıdır. gerçi sağlık bakanının karıştırdığını da zannetmiyorum, ne dense onu yapıyor sonuçta.

sağlığı bile siyasallaştırdınız bu ülkede. yazıklar olsun.