2017'de başlayıp, hiçbir şey yapılmadan durdurulan inşaatlardan bahsediyor olabilir mi?
edit: göztepe metrosunu %4'ten teslim almışlar. bunu söylüyormuş yukarıdaki arkadaş. %96'sı yapılmamış. inşaatlar durmuş. siz o hâlini gördünüz mü peki? bütün malzemeler çürümüş, bozulmuş. %0 olsa inanın daha az masraflı olurdu.
09.03.2024 · 28. sıra
penguent
08.03.2024 14:36 ~ 15:01