Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun sıfırdan metro yaptım yalanı 1

ekşi'de gör
2017'de başlayıp, hiçbir şey yapılmadan durdurulan inşaatlardan bahsediyor olabilir mi?

edit: göztepe metrosunu %4'ten teslim almışlar. bunu söylüyormuş yukarıdaki arkadaş. %96'sı yapılmamış. inşaatlar durmuş. siz o hâlini gördünüz mü peki? bütün malzemeler çürümüş, bozulmuş. %0 olsa inanın daha az masraflı olurdu.