2 kere dinlediğim ama rahatsız edici kısmını anlamadığım görüşmedir. son derece kibar bir dille rahatsızlığını dile getirmiş. haklı da. adam elinden geleni yapmasına rağmen iktidar yanımızda ibb yoktu algısı yaratmaya çalışılıyor. takındığı üslupta ne sorun var başlığı açan aydınlatırsa memnun olacağız. bir de adeta tehdit etti gibi bir ifade var. bu konuşmada tehdit gören ya aktroldür, ya türkçe bilmiyordur.
edit: imla
edit2: başlığı açan nasıl bir trollse bir sürü kişi yesillendirip başlık görünmüyor engelledigim yazar diyor..
17.08.2022 · 14. sıra
gitmehevesi
16.08.2022 16:54 ~ 21:26