bakın açık açık söylüyorum. bu ülkede esas sorun kansızlık ve şerefsizliktir.
her ne sebeple olursa olsun böyle bir tiwiti atamaz kimse. tek bir sebep olabilir, terörist olmak.
bu tiwiti teröristten başkası atamaz.
yok abi! ülke bölünmüş ve ayrışmış resmen. terör eylemi olmuş, bomba patlamış, kaç ölü var o bile bilinmiyor ama sosyal medyada sağcısı solcuyu, muhalefet iktidarı, iktidar muhalifleri suçluyor.
bizim ülke olarak dış mihraklara, düşmana falan ihtiyacımız yok.
kendi belamızı kendimiz sikeriz biz.
birlik kaybolmuş, millet bilinci yok olmuş, kenetlenme ne kimse hatırlamıyor.
iktidar yandaşları da muhalifler de düne kadar lanetledikleri bir konuda parti ve lider tam dönüş yaptığında birlike sorgusuz sualsiz dönüyor.
hepsi birbirinden farksız, koca bir millet dönme dolap gibi fır fır başı döndü ama halen sorgulama yok, tepki yok, birlik yok, kolektif bilinç yok.
menfaat ve ikbal için koskoca ülkenin içinden geçtik sonunda. aferim bize, hepimize.
allah belamızı vermiş çoktan. terörist yapamaz bizim birbirimize yaptığımız kötülüğü.
edit: allah kahretsin editi.
14.11.2022 · 35. sıra
elaleminfendi
13.11.2022 18:27 ~ 19:37