akplilerden gelen yorumlar hep adam kötülemek üzerine.
bir tanesi de çıkıp "oy alamaz lan tayyip yener" diyemiyor.
neden?
çünkü yarrakbaşları, hepiniz biliyosunuz, devriniz bitti.
hadi geçmiş olsun.
07.03.2021 · 30. sıra
nevra seni seviyorum lan
06.03.2021 12:50