Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun cb seçiminde alacağı oy oranı 1

ekşi'de gör
akplilerden gelen yorumlar hep adam kötülemek üzerine.
bir tanesi de çıkıp "oy alamaz lan tayyip yener" diyemiyor.

neden?
çünkü yarrakbaşları, hepiniz biliyosunuz, devriniz bitti.
hadi geçmiş olsun.