Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun bayburt'ta coşkuyla karşılanması 1

ekşi'de gör
imamoglu secimden once bizim mahalleye de ugrayip ufak bir miting vermisti. 500 kisi civarinda bir kalabalik vardi. akp li bazi kisiler uzaktan da olsa dalga geciyor, rabia falan yapiyordu. imamoglu o gun bu kucuk topluluga, kendinden emin ve ozguveni yuksek bir sekilde konusmasini yapti ve gitti.
akp nin yuksek oy aldigi yerlerden biri olan bizim mahalllenin nufusu bayburttan bile fazladir. ve imamoglu bizim mahalleden %48 oy aldi.
diyecegim o ki; yerel secimde bizim mahalleden o oyu alan adam, bayburt gibi asiri muhafazar bir yerde secime 2 yil kala o kalabaligi topluyorsa, akp gidici.
edit: duzeltmeler.