Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun şoförünün mi6'e flash disk vermesi 2

ekşi'de gör
"mi6"i "empeüç" diyen tipler gibi "emay altı" olarak okuması da hoş bir ayrıntı. ya yazıldığı gibi tam türkçe oku ya da tam ingilizce oku. fakat "emay altı"? sanki ikinci harften sonra ingilizce tükeniyor ve yerliler yolun kalan kısmını türkçe devam etmek zorunda kalıyorlar gibi.
savcılardan ziyade psikiyatrların acilen olaya el atması lazım.