bu videodan gördüğüm şu: "imamoğlu çok sabırlı bir insan."
klasik bir chp'li profilinden öteye gidiyor. karşısındakini ikna ederek zıt düşmek istemiyor. onun yerine hoş bir muhabbet yapıyor, kırmıyor, incitmiyor; bu arada konuşmasını videoya çekerek sosyal medyada dolaşıma sokuyor. teyzeyi mantık kullanarak ikna etmesi olanaksız; ısrar etse küstürdüğüyle kalır. ancak video dolaştıkça sempati hanesine artı yazar; bunu daha çok önemsiyor. doğru da yapıyor.
belki bizim taktiğimiz de böyle olmalı bundan sonra...
30.03.2021 · 17. sıra
tearhunter
29.03.2021 12:02 ~ 12:06