gayet mantıklı. resmi bir yardımcılık başvurusu mekanizması olmadığı için belediyelerden istifa etmesi gerekmiyor. atama ile oluyor.
edit: adamlar bu arada aşırı tamamlayıcı zeki ile metin gibi. birisi devlet ağırlığını, diğeri halk ve enerjiyi temsil ediyor.
07.03.2023 · 1. sıra
dodokusu
06.03.2023 13:33 ~ 14:53