Sık geçen başlıklar

imamların devletten maaş alması saçmalığı 1

ekşi'de gör
almanya gibi olmalıdır. inananlardan inanç vergisi alsınlar, diyanetin bütçesi buradan gelsin. dünyanın en büyük saçmalığı benim paramla bana propaganda yapması.