Sık geçen başlıklar

ilkokul mezunu odacıyı genel müdür yapmak 1

ekşi'de gör
hep diyoruz... bu mesele rte'yi geçeli çok oldu... bu adamlar kanının son damlasına kadar akp iktidardan düşmesin bu yedi sülalelerine bu rant yağması bitmesin diye köpek gibi savaşacaklar.... fatih, esra gibi cehaletleri paçalarından akan gazeteciler de bu nefreti körükleyecek de körükleyecek... ne islam dertleri var ne de cihat. mesele kese dolsun... bazen düşünüyor insan bu adamlara allah'a inanmasa daha nasıl sikeceklerdi, müteahhit abinin deyimiyle daha nasıl amımıza koyacaklardı. vay emenike...