Sık geçen başlıklar

ilk turda kılıçdaroğlu'nun %52 aldığı iddiası 1

ekşi'de gör
diyelim ki gerçekten de bir hile var ve kk oyları düşük gösterildi, peki millet ittifakı ve kk bu konu hakkında ne yaptı?
tek yaptıkları göz göre göre oylarımızı çaldırmak mı oldu?

bilmem kaç senedir muhalefette olan bir parti, 9 seçim kaybetmiş bir genel başkan ve yanındaki diğer partiler bunca senedir seçimlerde ne yapmaları gerektiğini bilmiyorlar mı?
kk ve millet ittifakının tek tecrübesi muhalefette kalma becerisi mi? lan bak düşündükçe sinirden dağı taşı sikesim geliyor. amknun dünyasında uğraştığımız işlere, dertlerimize bak.