1998 baharı 13 yaşındayken basınköy havacılar sitesi parkı.
burcuyla okuldan kaçtık. burcu ilk sevgilim. güneşli bir öğleden sonraydı.ilk defa okuldan kaçmıştık beraber. burcu sigara içiyor musun? diye sordu. erkeğiz ya içiyorum tabii ki dedim. çıkardı sigarayı. ipe ipe içtim. ama çok profesyoneldim. hiç öyle öksürme vs olmadı. o gün bugündür sigara içiyorum.
burcu bi sabah okula gelmedi. bir daha hiç gelmedi hatta. bir daha hiç göremedim. 15 yıl sonra buldu beni burcu. ilk sorum nereye kayboldun olmuştu. sonra da sigara kullanıyor musun dedim. yoo ne sigarası diye cevap verdi. ilk kez okuldan kaçtığımızda sigara içtiğimizi unutmuştu belli ki...
04.04.2021 · 17. sıra
roadrashh
03.04.2021 00:23