ilk seferde takamayinca üzülmeyin. youtube'dan izlemiştim ben baya faydası olmuştu. 1 saatte falan takamamistim ama*. bu beyaz yerlere dokunamiyodunuz tabi ondan hep.ilk taktigim zaman aylık lenslerimi 30 günden sonra atmıştım onu da aşıyosunuz sonra*. batana kadar takıyorsunuz falan.hatta lens suyunun sktsi geçmişti onu da onemsememistim.
başta bunları birisi söylese hadi oradan derdim de oluyor yani. ha tabi yine en iyisi kuralına uymak.
03.03.2022 · 49. sıra
md1111
02.03.2022 00:10