Sık geçen başlıklar

ilk buluşma sonrası eve bırakmayan erkek 2

ekşi'de gör
ben asla istemem, daha bir kere görüştüğüm bir kişinin evimi öğrenmesi bana biraz soru işareti geliyor. hiç romantizm kasmayın arkadaşlar etraf sapık ruh hastası dolu.
kadın açısından problem yoksa eve gitmesine yardımcı olmak iyidir. bu kadını aşağılayan bir şey değildir. sonrasında görüşme olacak olsun olmasın, erkek de biraz adamsa bunu içtenlikle teklif etmeli bana göre. (gereksiz feministlik yapacaklar ve bencil erkekler mesaj kutumu doldurmasın lütfen.)