Sık geçen başlıklar

iktidardan şikayet edene oh olsun demek 1

ekşi'de gör
ne hatası olacak ulan? sanki ilk defa uyarmışız gibi. bu gerizekalılar değil miydi “ koyduk mu” kemalist köpekler diye ortada dolanan? biz bunlara defalarca söylerken hatalarını, ne vatan hainliğimiz kaldı, ne batı uşaklığımız. ulan fetö piçini örnek gösterdik, dün yalıyordunuz bugün gebertecekseniz bulsanız, şimdi övdüklerinizi de gün gelecek yerin dibine gömeceksiniz dedik. siktir ulan cevabından başka cevap alamadık. e boklarında boğulsunlar bana ne?