araç ağır hasar kayıtlı olup boya değişen yoktur...
edit : arkadaşlar bu yorumla ilgili çok mesaj aldım. aracın kalbi kırıldığı için ağır hasar kayıtlıymış değişen boya yokmuş. bilgilendiren arkadaşlar için teşekkür ederim.
2.edit: biladerlerim ben eksperim. aracı satan , araç ile ilgili tüm hasar ve mekanik durumları bildirmekle yükümlüdür. sadece " ağır hasar kayıtlı ama boya değişen yok " diye cümleyi bitirirsen ben onu yan yatmış takla atmış olarak kabul ederim.
13.10.2020 · 4. sıra
erennyildizz
12.10.2020 11:56 ~ 13:23