Sık geçen başlıklar

ikinci el araba jargonu 2

ekşi'de gör
araç ağır hasar kayıtlı olup boya değişen yoktur...

edit : arkadaşlar bu yorumla ilgili çok mesaj aldım. aracın kalbi kırıldığı için ağır hasar kayıtlıymış değişen boya yokmuş. bilgilendiren arkadaşlar için teşekkür ederim.

2.edit: biladerlerim ben eksperim. aracı satan , araç ile ilgili tüm hasar ve mekanik durumları bildirmekle yükümlüdür. sadece " ağır hasar kayıtlı ama boya değişen yok " diye cümleyi bitirirsen ben onu yan yatmış takla atmış olarak kabul ederim.