Sık geçen başlıklar

iki satır kod yazdı diye binlerce lira maaş almak 3

ekşi'de gör
kiskanc insan boklamasi.

bu sekilde yazilimci asagiladiklarini sananlari cok anlayamiyorum.

cok kolaysa neden milyonlarca insan iki satir kod yazip binlerce lira maas almak yerine boktan islerde asgari ucrete tamah ediyor?
belki de 20 satırı 2 satıra indirdiği için binlerce lira maaş alıyordur. asıl meselenin kod yazmak olmadığını anlamayanlara inat anlatmaya devam.