hep ben arıyorum lan. hep ben soruyorum.
aslında herkesi öyle. kimse beni aramıyor. işi düşenler hariç.
hep ben başkalarını arayıp hatrını soruyorum.
dünya o kadar garip bir yer olmuş ki, hatrını sormak için aradığım arkadaşlarım bazen ne için aramıştın gibi cümleler kuruyorlar. hiç sesini duyayım istedim dediğimde şaşırıyorlar resmen.
yada benim çevrem böyle. bilmiyorum.
10.11.2018 · 10. sıra
trollere siktir ceken adam
09.11.2018 00:25