allah'ım ne güzel bir duygudur bu. iki gün öncesine kadar her gün bu adamın sesini duyuyordum, öyle alışmışım dinmeyen baş ağrısı gibi. radyoyu açsan o ses, tv'yi açsam o ses, internete girsem fantastik beyanatlarını içeren videoda o ses.
iki gündür duymuyorum o sesi ve belki de son beş yıldır unutmuşum o sesin olmaması nasıl bir duygu. şu an tatlı bir huzur var içimde, tarif edilemez.
09.06.2015 · 7. sıra
battuta
08.06.2015 22:01