Sık geçen başlıklar

iki dairem olduğu için iki otopark hakkım var 2

ekşi'de gör
buna haksız diyen boşta dairesi varsa birinin gelip işgal etmesine de ses etmemeli. nasılsa boşta duruyor kimseye faydası yok, bari biri girsin otursun di mi? diğer türlü etik olmaz çünkü.
iki arabasi da olsa, tek arabasi da olsa, arabasi olmasa da hakli. o otoparkta iki dairelik hissesi var. iki dairelik de aidat ödüyor. arabasi olmasa da gerekir diye cuval koysa da hakli.