Sık geçen başlıklar

iha ve sihalar abartıldığı kadar iyi mi sorunsalı 1

ekşi'de gör
afrine ilk ayak basan timden eski bir uzmanın açıklamaları vardı. şöyle bir şey demisti " birine aşık olunca içine bir kuş girer ya hani işte onun gibi siha'nın sesini duymak. göremediğini görüyor. bunu bilerek çatışınca daha rahat oluyorsun"

bu arada ilk afrin şehidimiz astsubay musa özalkan kardeşimizi de analım. hala bizimle yaşıyor hala okullarda kahraman ismin gelecek nesillere umut veriyor.