ibb'nin bu fiyatlarla zarar etmesi demek; çiftçinin, aracıların, pazarcıların ve marketlerin suçunun olmadığı anlamına gelir.
üreticiden doğrudan alıp*, aracı olmadan getirip, kira ödemeyip, belediye işçileri aracılığıyla satmalarına rağmen zarar etmişler. eşit ticari koşullarda getirip satsalar zaten marketlerdeki fiyatlara gelecek.
kabzımal terör örgütü, halci terör örgütü, marketçi terör örgütü diye bir şey yok.
sonuç: seçime kadar böyle gider. seçimden sonra maliyeti beyaz yakalılara sokacak bir ek vergi çıkarırlar. yaz aylarıyla birlikte meyve sebze biraz ucuzlayınca "bakın işe yaradı" diye tvlerde kafa ütülerler.
13.02.2019 · 49. sıra
neth
12.02.2019 18:10 ~ 19:41