Sık geçen başlıklar

ibb'nin sokak köpekleri anketi 1

ekşi'de gör
(bkz: yapacağın anketi sikeyim)
ikinci şık, zaten anketi hazırlayanın; mor saçlı, 50 yaşında, hdp kontenjanından belediyeye girmiş kart bir feminazi olduğunu gösteriyor.

"sokak hayvanları sorun değildir. kısırlaştırma, besleme ve bakım yapılarak şehir hayatında yaşamaları sağlanmalıdır."

bir kere sokak hayvanı değil sokak köpeği diyeceksiniz sayın a.... koduklarım. sokak hayvanı diyerek konuyu niye çarpıtıyorsunuz? bu ülkede kimse kedilerden şikayetçi değil zaten. kaldı ki hiç bir medeni batı ülkesinde, sizin dediğiniz o ikinci şık uygulanmaz. kaldı ki ibb olarak siz kendi işinizi önce iyi yapın, insanlar için hizmet edin de, sayısı belirsiz itleri beslemek geri dursun.

çok sinirlendim. embesilce bir anket.