Sık geçen başlıklar

ibb'nin aldığı müthiş koronavirüs önlemi 1

ekşi'de gör
abi hakikaten şunu da savunacak mısınız? ben de muhalifim ama tamamen yanlış karar. amacınız insanları tıkış tıkış yapmamak.

birileri ne yani otobüsler 1-2 kişi ile mi gitsin yazmış savunurken. evet 1 ay boyunca 1-2 kişi ile gitsin? ( kaldıki çoğu böyle değil bile) belediye kar amaçlı bir firma mı? mümkünse 1 ay iett zarar etsin şu ortamda.

kaldı ki bu ortam 1 ay.

hadi olayı sağlık yönünden geçtim siyasi olarak değerlendirirsek bunu yapıyorsan bile neden açıklıyorsun?

çevrende bir kişi yok mu bu işte bir yanlışlık var diyecek?