abi hakikaten şunu da savunacak mısınız? ben de muhalifim ama tamamen yanlış karar. amacınız insanları tıkış tıkış yapmamak.
birileri ne yani otobüsler 1-2 kişi ile mi gitsin yazmış savunurken. evet 1 ay boyunca 1-2 kişi ile gitsin? ( kaldıki çoğu böyle değil bile) belediye kar amaçlı bir firma mı? mümkünse 1 ay iett zarar etsin şu ortamda.
kaldı ki bu ortam 1 ay.
hadi olayı sağlık yönünden geçtim siyasi olarak değerlendirirsek bunu yapıyorsan bile neden açıklıyorsun?
çevrende bir kişi yok mu bu işte bir yanlışlık var diyecek?
21.03.2020 · 49. sıra
ihanet kac kisilik
20.03.2020 14:37 ~ 15:38