bu yönteme gençleştirme denir. ve bu mevsimlerde yapılır. seneye tekrar yeşerir o ağaçlar. hatta, daha taze ve canlı sürgünler verir. ancak, ağaç hasta değilse yapılmaz.
ağaçlar hasta ise, doğru bir tekniktir.
edit : uyarılar geldi. bu teknik sadece hasta ağaca uygulanır gibi bir anlam çıkıyormuş.
sonuç : gençleştirme tekniği; hasta ve/veya yaşlı ağaçlara uygulanır.
edit 2 : açıklama geldi.
16.09.2021 · 9. sıra
dertlerederman
15.09.2021 07:43 ~ 16:51