Sık geçen başlıklar

ibb'nin 2.8 milyona kiraladığı 2 milyonluk oto 1

ekşi'de gör
sıralı trol sallaması...

edit; gençler ortada 2 milyonluk araç 3 milyona kiralanmış gibi bir durum yok... trol köpürtmesi... 1 aracın kirası şoförle birlikte aylık 60 bin tl'ye geliyor.

5 milyarlık köprüyü 10 milyara yaptıranların gazıyla boş boş algıya gelmeyin. sayıştay denetimine aykırı bir durum olsa 150 tv kanalı canlı yayına geçerler... gerçi usülsüzlük olmasa da canlı yayına geçiyorlar...