başlığı görünce "biri ekrem başgan güzellemesi yapmak için açmış herhalde" diye düşünmüştüm ama meğer bu fiyat yüksek gelmiş sözlük ahalisine.
veryansın edenlerin aktroll olmayıp, şikayetlerinde samimi olduklarını varsayarak soruyorum; affedersiniz ama kaç lira olmalıydı ?
salamanto
11.01.2024 14:56 ~ 21:11