Sık geçen başlıklar

ibb tuvalet ücretinin 3 tl olması 1

ekşi'de gör
başlığı görünce "biri ekrem başgan güzellemesi yapmak için açmış herhalde" diye düşünmüştüm ama meğer bu fiyat yüksek gelmiş sözlük ahalisine.

veryansın edenlerin aktroll olmayıp, şikayetlerinde samimi olduklarını varsayarak soruyorum; affedersiniz ama kaç lira olmalıydı ?