"anne olmanın ne gibi pozitif ayrımcığı var da bu kişiler ücretsiz seyahat edebiliyor? işsiz, dünya kadar insan para ile ulaşımı kullanacak ama annelere bedava olacak…"
siz kafayı yemişsiniz ya. trollük yapayım derken iyice alta sıçmalı delirdiniz aq
05.11.2021 · 4. sıra
who me
04.11.2021 09:04