Sık geçen başlıklar

işyerindeki müdüre nasıl hitap edilmeli sorunsalı 1

ekşi'de gör
gerekmedikçe hitap edilmemeli bence. ne kadar az diyalog o kadar az sorun ihtimali. müdür yalakası olmayın işinizi iyi yapın sizden başka birinin yapamadığı bir meziyetiniz olsun alanınızda. sonra gerekirse onlar size bey diye hanım diye hitap ederler.