bizim en eski ofisteki tasarımcımızdır.
yani olayı o başlattı, sonra hepimiz modaya ayak uydurduk. kış için de ofiste birer çift terlik ve şortumuz vardı, işe geldikten sonra onları giyiyorduk. yalnız konak belediye başkanı'nı öyle karşılamasak iyiydi.
13.06.2015 · 33. sıra
biseybuldum
12.06.2015 10:47