doların yükselmesi, enerji maliyetlerin ve hammaddenin artık ucuz olmaması ve dolayısı ile üretimin azalmasının konu ile ilgisi olabilir mi acaba?
yani şahsen ekonomiden anlamam ama bi fikir benimki.
20.11.2019 · 40. sıra
killanan adam
19.11.2019 13:35