Sık geçen başlıklar

işsizliğin nedeni eğitim seviyesinin yükselmesi 1

ekşi'de gör
doların yükselmesi, enerji maliyetlerin ve hammaddenin artık ucuz olmaması ve dolayısı ile üretimin azalmasının konu ile ilgisi olabilir mi acaba?
yani şahsen ekonomiden anlamam ama bi fikir benimki.