ben böyle işin ta amına koyayım. ulan daha güneş doğmamış, müezzin abdestini almamış, biz ne yapıyoruz? işe gidiyoruz? sebep? maaş alacaz. maaşınında ta amk (bkz: isyanım var ulan) and olsun ki sabah 6’da kalkanlar olarak, gün gelecek bu düzene son vereceğiz. herkes uykusunu alıp öyle işe gidecek.
unutmadan (bkz: ak parti döneminde yaşanmıştır)
02.10.2018 · 31. sıra
lomayi
01.10.2018 06:24