Sık geçen başlıklar

işe giderken geçen zamanın iş saatinden sayılması 1

ekşi'de gör
bence kabul edilmesi gereken kural. sonuçta işe gitmek için sabah 7 gibi kalkıp belki 1-2 saat trafikte geçiriyor insanlar. yani iş için zaman harcanıyor. bu düzenleme gelmeli diye düşünüyorum.
(bkz: minik eymen'e yardım ediyoruz kampanyası)