demirelci takımındandır. genelde yaşlıdır bu insanlar. sohbetleri hoştur. yaşlıları tabi bir müddet sonra bayar. yine de ülkücü ve akope takımına yeğdir.
atatürkçüdürler. kürt sevmezler ama "katliam isteriz" diye gezmezler. severim çoğunu.
29.04.2016 · 44. sıra
linguine pomodoro
16:47