Sık geçen başlıklar

içimi en güzel sigara 1

ekşi'de gör
slimi slenderi darkı softu derken 80 çeşit sigara çıkarıp hepsinin tadını birbirine benzetmeyi nasıl becerdiler acaba. hepsi de at boku gibi.

eskiden lm başkaydı , marlboro başkaydı. parliament başkaydı. camel apayrı bi klasmandı. tekel 2000 olsun monte carlo olsun şöyle burnuna tutup bir nefes çektiğinde aromatik bir koku alırdın.

hakkaten ne oldu bu sigaralara yahu ?