Sık geçen başlıklar

içişleri bakanlığı'nın sadece 24 kadın öldü afişi 1

ekşi'de gör
rezillik. ben artık bu zekasızlıktan çok sıkıldım. utanmaları gereken durumu gurur duyarak dile getiriyorlar. insan ölümleri bunlar için sadece birer sayı. kaç kişi onay verdi böyle bir aptallığa çok merak ediyorum.