Sık geçen başlıklar

huawei pişmanlıktır 1

ekşi'de gör
düşüşün ilki sonu olmaz. düşerse kırılır. ayrıca yalnız huawei değil diğer markalar da benzer bir yol izler zannımca.

tanım: yanlış önerme