bu yukarıda başlığı açan arkadaş, sürekli farklı mesleklerle doktorluğu kıyaslayıp, üstü kapalı veya açık şekilde diğer meslek sahiplerini hor görüyor
ayrıca doktorsan en çok kendi mesleğine ve meslektaşlarına sen zarar veriyorsun kardeş, diğer meslek sahiplerinin aldığı maaşlara sataşarak yaptıkları işi küçümseyerek hak aranmaz.
21.02.2022 · 38. sıra
metalsumuk
20.02.2022 14:35 ~ 15:37