Sık geçen başlıklar

hollanda'da böcek yedirilen çocuklar 1

ekşi'de gör
avrupa'da yapılınca böcek yemek bile övülüyor. onca sene çinlileri niye gömdünüz o zaman? bir arap ülkesinde daha olsaydı yine gömülürdü. yüzyıllardır böcek yenilmiyordu insanlık bitti neslimiz tükendi sanki de daha sağlıklı önyargısız hayatmış falan filan. böcek yiyerek gelecek olan sağlık da uzun yaşam da sizlerin olsun