pek ısıtılmıyor. şöminelerden, mumlardan gelen sıcaklık. o yüzden koridorlar çok soğuk, öğrenciler dersten derse giderken pelerinlerini ve yün içliklerini giyiyorlar.
eğitimde merhamet, vatana ihanettir. efendilik arayan beauxbatons'a gitsin.
01.12.2023 · 44. sıra
goddamngenius
29.11.2023 23:47