ya bunlar üniversitenin kapısını kapatıp içerde ürüyor olmasınlar.
beş on yıl sonra kapıları açıp öğrencileri bile aynı soyadlarından bulmayalım. grup yapmış gibi adamlar.
üniversiteye girerken ayakkabıları çıkarıp terlik giyiyordur bunlar.
aslında düşününce çorum'da başka yapacak ne var, adamlar da haklı.
19.09.2018 · 36. sıra
starlessandbibleblack
18.09.2018 21:09 ~ 21:12