Sık geçen başlıklar

hintlilerin pis olmasının sebebi 2

ekşi'de gör
kimse gerçek nedeni yazmamış, ya da yazamamış..

asıl sebep inanıştır. ne kadar fakir, yoksul, pis olursan inanışa göre öldükten sonra dünyaya tekrar gelecek ve kral olarak doğacaklar.. bu nedenle hint fakiri sözü burada gelir. ayrıca pis nehirde #157048173 bu nedenle yıkanırlar..

konu ile ilgili daha önce de #118510799 bu entry girilmiş...

edit yeni bilgi eklendi
hindistan'da resmi kayıtlara göre 100 milyon, resmi olmayan kayıtlara göre 200 milyon kişi sokakta yaşıyor!!
iki yüz milyon!!!
derme çatma barakada falan değil bak direkt sokakta yaşıyorlar..

çoğunun dedesinin dedesine kadar geçmişi sokakta..aile kurmuş, çocuk doğurmuş falan..hep sokakta..hint kayıtlarında soyu sopu bile yok, hiç kaydolmamış!

inanılmaz!!

ve bu sistemi değiştiremiyor hangi hükümet gelirse gelsin..

ve bu adamlar yaşadıkları hayatı kabullenip isyan etmezlerse, öldükten sonra tekrar dünyaya gelip yaşadıkları hayattan daha üst kademede yeniden doğacaklarına inanıyor!

temizlik falan cidden gerçekten sonraki mevzu bence adamların kültürü, sistemi bozuk..