ünlü olmasi, kendisi ile ilgili filmlerin, dizilerin yapilmis olmasi, turizm geliri kazandirmis olmasi sevilme sebebi sayiliyor. aman allahim.
atatürk ile kralicenin etkileri/yaptiklari ayni mi? bu nasil bir kiyas?
tüm bu sacmaliklara ragmen bunu anlayamadigimiz icin bir de gerizekali beyinsiz kabul ediliyoruz. daha da aman allahım. gereğinden fazla ingiliz muhipliğinin öfke patlaması bu şekilde oluyormuş demek ki, öğrenmiş olduk.
edit: yeri gelmişken bugün twitter'da gördüğüm çok güzel bir tespiti de yazalım tam olsun: "başında 530 karatlık elmasla gezen ingiliz kraliçesi için mahmutpaşa’da çiğ köfte yemekten gözünün feri sönmüş liseli liberaller taziye mesajı atıyor, vallahi bu ülkenin siyasi psikozları bambaşka."
10.09.2022 · 12. sıra
yeaboy
09.09.2022 10:42 ~ 11:22